Alexandrina Hristov, Tori Amos de la Chisinau

Sincer pana acum vreo cateva zile cand o buna prietena mi-a zis ca a avut concert in Timisoara nu auzisem de Alexandrina Hristov.De atunci zilnic din playlist-ul meu nu lipseste :). Aceasta tanara bruneta cu ochii mari si un zambet sincer asemanata de multe voci cu Tori Amos  e fenomenala pe langa muzica mai si picteaza.Cum se naste muzica ei?…”E suficient sa-mi placa felul in care suna un cuvant sau o combinatie de cuvinte. Completez cu o armonie la pian si incepe sa curga linia melodica, care nu stiu de unde apare” explica tanara.”Vibratia emotiei care trece prin mine sta acolo atata timp cat eu o filtrez si-i dau o alta nuanta. Pentru ca, mai apoi, sa-i dau drumul in lume. Nu e mare filosofie” atat de simplu,nu? In martie va scoate un nou album alt sound aceeasi voce de-abia astept sa-l aud.

thumb_11964250261thumb_119642613511 Cateva dintre picturile ei…

Una dintre piesele care imi plac mult

One response to this post.

  1. Posted by Ancutza on Februarie 27, 2009 at 10:00 pm

    Da da, ii superba Alexandrina ;))

Lasă un răspuns

